Položme si otázku, jakým způsobem si mohou vlastně celebrity vydělávat? Různě. Například herci mohou zároveň zpívat, zpěvačky mohou zároveň pózovat jako modelky, nebo také, mohou mít svou úspěšnou módní značku. A ano, Hollywood je plný takových hvězdiček, které mají svou úspěšnou módní značku. Např. Jennifer Lopez, Eva Longoria, Sarah J. Parker, ale i další. My vám povíme, které jsou ty nejúspěšnější.
Mezi nejúspěšnější módní podnikatelky bezesporu patří dvojčata Ashley a Mary-Kate Olsen, které v současné době vlastní tři úspěšné módní značky. V minulosti, krom herecké kariéry, postavily svou slávu na módně-kosmetické značce „marykateandashley“, která v současné době už neexistuje. Místo toho mají dvojčata tyto značky: první je Olsenboye – dětská móda, dále Elizabeth and James a v neposlední řadě také vysoce úspěšnou značku The Row, kterou obléká celá řada celebrit, jako je např. Jessica Biel. Jejich módní výdělek se pohybuje asi okolo 1 miliardy EUR, což vůbec není špatné.
Další úspěšnou hvězdičkou je také herečka a zpěvačka Jessica Simpson, která vlastní svou značku „Jessica Simpson Collection“. Díky úspěchu značky jí lidé začali nazývat „Fashion’s Billion Dollar Baby“. Tato značka krom módy také zahrnuje obuv, kabelky a různé doplňky. Hereččin příjem se tedy zvýšil o nějakých 750 milionů USD od roku 2010.
Opusťme ale na moment dámskou populaci a podívejme se na tu pánskou. Ano, i muži mají své módní značky. Například zpěvák Jay-Z se může pochlubit značkou Rocawear, kterou založil v roce 1999. Jeho roční obrat se pohybuje okolo 700 000 000 dolarů, což je tedy jeden z nejvíce úspěšných módních podnikatelů ze všech. Jay-Z pod svou značkou nabízí zejména brýle, obuv, kabelky, šperky aj.
Kromě zpěváka Jay-Z se na módní dráhu vydal i zpěvák P. Diddy, který si založil značku Sean John v roce 1998 a svého vrcholu dosáhl v roce 2000, kdy jeho tržby vzrostly na neuvěřitelných 250 milionů EUR.
Nakonec když se vrátíme k ženám, nesmíme opomenout ani úspěšnou módní podnikatelku Victorii Beckham, která si v roce 2011 zasloužila titul „Návrhářka roku“. Její móda jí přinesla více než 95 000 000 dolarů. Otázka zní, zda by bylo její oblečení lukrativní i pro nás. Například kabelky pořídíte v cenovém rozpětí od 500 – 5000 a více dolarů.
Velice úspěšná je ale i například zpěvačka Gwen Stefani, která vlastní značku LAMB. Jedná se o veselou značku plnou grafiky. Zahrnuje vysoké podpatky a jiné oblíbenosti žen.