Značka Escada je velmi známá – také u nás v Čechách se ročně prodá tisíce kousků parfémů této značky. A proto je podzim chmurný, Escada se rozhodla ženám dodat kapky radosti právě v novém parfému.Ano, jmenuje se Joyful Moments (Radostné momenty) a symbolizuje nejen optimismus, náhled do minulostí letního rána, ale také energii a radost.
Escada vytvořila opravdu kouzelnou kampaň, jejíž tváří se stala australská modelka Miranda Kerr. Celá kampaň je tvořena krásnými barvami, přičemž převažuje fialová a růžová. Obrázek kampaně přímo ukazuje, jaké vonné esence parfém obsahuje a již podle obrázku není těžké uhodnout, že se jedná o sladké liči.
Vůně se otevírá čerstvými tóny sorbetu z černého rybízu, liči a osvěžujíc mandarinky. Právě díky liči je vůně jiskřivá a hravá. Nechybí však ani tóny fialkových lístků, střed tvoří damašská růže a růžová pivoňka. Hřejivou tečkou je medová plástev s jemnou vanilkou, které propůjčují vůní její sladkost a něžnost.
Source: FAnn