Popularita švédské maloobchodní značky H&M po uvedení reklam na kolekci plavek se zpěvačkou Beyoncé neuvěřitelně vzrostla. Nyní si ale nakloní určitě i ženy, které se zrovna nepyšní velikostí XS.

Těžko soudit, proč do svých reklam vybrali právě čokoládovou zpěvačku, možná právě proto, že se značka často potýkala s kritikou, že do svých reklam obsazuje příliš hubení modelky. Z toho důvodu však výrobci přišli s novou kolekcí plážového oblečení. A pozor hlavní modelku se rozhodně nestala žádná vychrtlina – právě naopak. Reklamám dominuje kráska se zdravou postavou.

Je to Američanka, jmenuje se Jennie Runk a nosí velikost 40. Měří 177 cm a pyšní se mírami 8OD/84/114. Jedná se o novou kolekci plus size plavek. Pro předvádění takových kolekci je často vyzvána ale i modelka Kate Dillon, Lizzie Miller nebo Tara Lynn. Jennie Runk představuje hlavní kolekci plavek, která se rozhodně nehodí pro dívky s velikostí nula.

H&M udělalo dobrý krok, protože kritici nazývají tento projekt skutečným průlomem. Švédská společnost se stala první z předních světových značek, která nabízí modely, které mají skutečně daleko o těch nejmenších velikostí. Mluvčí společnosti Jennifer Ward uvedla, že jejich cílem nebylo se zaměřit na určitý typ žen nebo vytvořit nový ideál. Chtěli jednoduše vytvořit kolekci, která bude ilustrovat jedinou  myšlenkou – v tomto případě kolekci plavek pro ženy, které mají nějaké to kilo navíc.