Kteří módní mágove a celebrity se tentokrát dali dohromady, aby vytvořili fantastické kolekce a neopakovatelné kousky oblečení a líčení? Pokud vás to zajímá, čtěte dál!
První velmi zajímavá spolupráce, která vyšla na povrch, je spojení dvou hlav, a sice neobyčejného světového návrháře Karla Lagerfelda a společnost Shu Uemura. A o co se vlastně jedná? Výsledkem této spolupráce byla měla být nová kolekce make-upu, která by měla být hitem nejnovější sezóny příštího roku. Kolece, která bude nést samotné jméno Karla Lagerfelda, se na trh představí pod znaškou Shu Uemura.
Tito dva módní mágové, kteří se v módním průmyslu pohybují už více než 20 let, přičemž za stejnou dobu byli a stále jsou velmi dobří přátele, v rozhovorech neustále zdůrazňují fakt, že se navzájem velmi obdivují. Shu Uemura je známý pro svůj revoluční přístup k ženskému make-upu, který on považuje za umělecké dílo. Lagerfeld je zase jeden z nejvlivnějších návrhářů své doby, neustále přichází na trh s něčím novým a stejně tak nastoluje neustále nové úhly, jakými se lidé mohou dívat a obdivovat ženskou krásu. To vše dává ukazuje pod značkou Chanel a dalšími jeho projekty.
Pro někoho může být spolupráce Lagerfelda a této japonské značky překvapením, avšak sám Karl zdůvodnil, proč zrovna Shu Uemura. Podle jednoho z projektantů se podařilo sestavit kolekci make-pu právě Karlovi a Shu Uemura, protože ostatní značky nedokázaly nabídnout tak krásné barvy líčení.
Karl tedy vytvořil nejen paletu stínů, ale také i obaly celé kolekce. Nová kolekce bude k dispozici od listopadu 2012, ale zatím jen v zahraničí. Navíc bude také omezena a k dostání nebude tolik kousků, kolik by si možná příznivci přáli, aby bylo.
Mezi další velmi zajímavou spolupráci patři duo návrhářky Stelly McCartney a zpěvačky Rihanny. Návrhářka údajně hledá novou múzu, kterou by se inspirovala a vypadá to, že „konkurz“ vyhrála právě čokoládová zpěvačka. Dvojice se zná již přes dva roky, ale teprve nedávno se začalo uvažovat o tom, že by společně vytvořily novou kolekci.
Nejmenovanné zdroje říkají, že Rihanna a Stella zatím o tomto nápadu jen diskutují.
„Pravidelně spolu komunikují. Stella vždy volá Rihanně a chce po ní, aby jí vysvětlila, co v určitý den ovlivnilo její náladu – barvy, textury, vzory. Stella má pocit, že potřebuje proniknout do mladší generace a Rihanna je velmi ochotná jí pomoct. Je to možná bizarní způsob, jak vytvořit módní kolekci, ale vypadá to na dobrou spolupráci.“
Zpěvačka už má s navrhováním zkušenosti. Například spolupracovala se značkou Armani na navrhování spodního prádla. Svou vlastní kolekci také představila pro obchody River Island, která se objeví v prodeji na jaře příštího roku.
Možná někomu může připadat zvláštní, že právě Rihanna inspirovala tuto oblíbenou návrhářku. Zpěvačka je totiž známá pro své kontroverzní oblékání – roztrhané džíny, leopardí potisky a vysoké podpatky. Uvidíme, co taková spolupráce nakonec přinese.