Britská značka Burberry do svých kolekcí s velkou oblibou obsazuje i britské modelky. Do své nové kampaně s názvem „Festive“ si nakonec vybraly Naomi Campbell a Rosie Huntington-Whiteley. Samotná kampaň není ale jen tak ledajaká. Vznikla jako úvodní scéna pro snímek Billy Elliot. Ku příležitosti 15. výročí filmu nafotil Mario Tesino kampaň, ve kterém můžeme vidět samé britské obsazení včetně modelek, herců a hereček. Kromě Rosie můžeme v kampani vidět také jejího bratra Toby Huntington-Whiteley, hudebníka Sira Eltona Johna, James Baye nebo Goerge Ezru. Nechybí ale ani herečka Michelle Dockery a nejoblíbenější Romeo Beckham.
Kromě povedených snímků vzniklo také tříminutové video se stejným obsazením. Značka Burberry dokonce vydala prohlášení, že daruje 500 000 liber dobročinným organizacím.
„Billy Elisot je úžasný film plný radosti a energie,“ uvedl Christopher Bailey, kreativní ředitel Burbery. „Byla pro mě opravdu pocta pracovat s tak úžasným a kultovním britským talentem – obsazení nese několik velkých jmen hudby, módy a se všemi bylo opravdu zábavné pracovat.“
Photo source: www.fashionmodeldirectory.com