Značka Chanel neustále dokáže překvapovat. Nejen, že na trh neustále uvádí nové a nové produkty, ale tentokrát dokonce představila automat, který prodává kosmetiku. Že by vtip?
Už je to pěkně dlouhá doba, co lidé začali poprvé prodávat kosmetiku prostřednictvím prodejních automatů. Nejprve se jednalo o stroj, který prodával jen hygienické potřeby. Pak výrobci postupně přidávali make-up a výrobky pro péči o tělo, přičemž se jednalo o značky, jako je Sephora, Body Shop anebo Nivea. Nyní mají však své prodejní automaty také velmi drahé značky – například Chanel.
Prostřednictvím prodejních automatů si lze zakoupit například řasenku značky Chanel. Toto zařízení bylo poprvé představeno časopisem Vogue v září minulého roku.
Brzy ale přijde den, kdy si budeme moci zakoupit dokonce i exkluzivní módní výrobky, a to bez pomocí prodavaček. Například luxusní britská značka Harvey Nichols už prodává módní kousky s pomocí prodejních automatů – konkrétně jsou to kabelky. Pouhým stisknutím tlačítka si lze prohlédnout vnitřek kabelky na obrazovce a pak se teprve rozhodnout, zda si kousek koupit či ne.