Značka H&M nabízí svým příznivcům stále něco nového. Tentokrát se rozhodla, že svým zákazníkům nabídne nové oddělení produktů, které se jmenuje BEAUTY. Co tato nová sekce bude obsahovat?
Pro H&M se jedná o další možnou podporu vlastního prodeje. Značka již mezi svůj sortiment již v minulosti umístila kosmetické produkty, avšak tentokrát se bude jednat zcela o odlišnou a vylepšenou řadu, která ponese právě název BEAUTY.
Jak už jsme zde jednou zmínili, dříve byla řada kosmetických produktů v H&M zcela běžná, postupně však vymizela a dnes se vrací ve velkém. Hlavním rozdílem nových produktů od těch starých bude především kvalita a cena. H&M se letos na své produkty chce zaměřit právě po kvalitní stránce, která se projeví hlavně na ceně – čím kvalitnější produkt, tím pochopitelně dražší. Chce si tak své zákazníky připoutat a chce, aby si zákazníci k této nové řadě vypěstovali důvěru a nadšení. Nová obměněná sestav BEAUTY bude tedy nejen cenově vyšší, ale lišit se bude i svým složením.
BEAUTY sekce bude obsahovat kompletní potřebu produktů nejen pro denní, ale také večerní líčení. Mezi produkty budou patřit řasenky, make-upy, produkty na obočí, rtěnky, korektory, tvářenky nebo také bronzery. Produkty budou lechce svým designovým balením připomínat některé kolekce značky Chanel nebo Dior. Chybět na pultech ale nebude ani pečující kosmetika, která bude svým složením daleko lepší a zároveň i svým designem budit dojem opravdu kvalitní a zároveň dobře vypadající kosmetiky.
Zdroj: HM.com