Přestože se retro předměty dostávají do módy, stále existují oblasti, v nichž se prostě nevyplatí být retro. Právě jednou z takových oblastí je e-commerce. Pokud jste si založila internetový obchod, snažte se vždy implementovat technologické novinky, které stávající i potenciální zákazníci určitě ocení. Už máte na svém e-shopu platební bránu? Opravdu ne? Ale není na co čekat, protože rychlejším patří svět.
I když jste si nechala vytvořit opravdu špičkový internetový obchod, je nezbytné počítat s tím, že na něm neustále budete provádět různé změny, zavádět další vychytávky a podobně. Jestliže nabízíte jako možnost platby pouze dobírku a bankovní převod, měla byste racionálně zvážit, zda to opravdu stačí. Platební brána je totiž stále oblíbenější metodou. Dobírka je pro zákazníky příliš drahá (často vyjde potom poštovné až o 40 korun dráž). Jelikož se uživatelé snaží ušetřit, oceňují spíše možnost online plateb. Právě k tomu slouží platební brána.
Placení platební kartou online
Platební brána je v současné době považována už za jakousi nepsanou povinnost. Online platby jsou stále populárnější, jejich podíl narůstá. Není se čemu divit, urychluje to celý proces internetového nákupu. V případě, že zákazník zvolí platbu převodem, musíte počkat zhruba dva dny, než se vám peníze připíšou na účet. Zboží tak odešlete třeba až třetí den od objednání. U dobírky zase hrozí to, že si zákazník balíček nepřevezme, což jsou pro vás náklady navíc. Platební brána vám dává jakousi jistotu, že peníze dostanete okamžitě, a tak nemusíte objednávky stornovat. Zákazník zaplatí, vy hned platbu uvidíte a můžete zboží odesílat. Zákazník určitě ocení takové rychlé jednání a vyřízení.
Platební brána Pays
Vybrat si můžete z pestré škály platebních brán. Jestliže jste však programováním nepolíbená a raději byste upřednostnila jednoduchost a intuitivnost, určitě se vám zalíbí platební brána Pays. Snadno ji nastavíte, nemusíte platit žádné paušály ani nesmyslné poplatky. Platební brána navíc disponuje mnoha užitečnými funkcemi, které žádná jiná brána na trhu nenabízí.
Vaši zákazníci mohou platit kartou, mobilem, QR platbou, bankovním převodem, ale také třeba PayPalem. Záleží pouze na jejich možnostech. Implementaci platební brány navíc zvládnete sama, protože nemusíte umět programovat. V případě, že potřebujete s čímkoliv poradit, je vám k dispozici okamžitá zákaznická podpora.
Platební brána Pays má obchodní model, jenž se vám zalíbí. Sama si totiž určíte, zda má náklady platit kupující, nebo obchodník. Zpravidla poplatek za platbu hradí obchodník, ale najdou se případy, kdy má smysl přenést danou povinnost na platícího zákazníka.