Všechny podniky chtějí oslovit více a více zákazníků a proto používají různé marketingové strategie. Dnešní doba fandí online marketingu, tudíž v kurzu jsou stále sociální média, televizní a časopisové reklamy a venkovní kampaně. Často však zapomínají na reklamní předměty a podceňují jejich moc.

Rozpoznání značky

Rozpoznání značek znamená, že zákazníci mohou okamžitě identifikovat vaši firmu, zapamatovat si vaše logo a přiřadit vaše produkty vašemu jménu. Reklamní předměty pomáhají potenciálním zákazníkům rozpoznat vaše podnikání. Navíc, pokud je propagační produkt užitečný pro zákazníky, skvělá reklama je na světe – zákazník předmět bude nosit, užívat a tím ho bude nevědomě předvádět mezi lidmi.

Zvyšuje loajalitu zákazníků

Každý má rád dostávání darů, zejména pokud je tento dar nečekaný. Malý prezent ve formě reklamního předmětu může vaše zákazníky mile překvapit. Nicméně, ujistěte se, že vaše propagační produkty jsou vysoce kvalitní, protože nechcete, aby vaše firma dostala nálepku jako „ta, co rozdává nekvalitní výrobky“. Můžete využít například kovové výrobky, které jsou vždy kvalitnější než ty plastové – přívěsky, klíčenky, různé medaile, mince a mnoho dalších.

Reklamní předměty slouží jako vizitka

Reklamní předměty slouží stejnému účelu jako vizitky. Vaše kontaktní informace předáte pomocí propagačnímu produktu místo vizitky. Propagační produkty jsou také mnohem lepší, protože zákazníci je mohou skutečně používat, zatímco vizitku si mohou jen vystavit. Další výhodou propagačních produktů je, že většina zákazníků, kteří obdrží propagační produkt, si vzpomene na jméno a logo společnosti, která jim produkt dodává. Pokud jim však dáte pouze vizitku, nebude to mít stejný účinek.

Rozdávání bezplatných propagačních produktů může být pro vaše podnikání velmi silné, protože poskytuje dlouhodobou interakci se zákazníky. Zákazníci dokonce používají některé z produktů, například pera a přívěsky, stále dokola. V důsledku toho se stávají více integrovanými s vaší značkou.