Čas. Kde ho brát? Tolik věcí je třeba udělat a ten čas stále někde chybí. Jak to dělají ti šťastlivci, kteří s časem nebojují a stíhají vše, co je potřeba pro úspěch v pracovním i osobním životě? Možná je odpověď mnohem jednodušší, než by se mohlo zdát. Tou odpovědí může být asistentka, ještě lépe virtuální asistentka, která pomůže s time managementem opravdu každému. Jak je to možné?

Ach ten time management!

Každý z nás denně řeší množství úkolů. A přiznejme si – každý z nás také neřeší množství úkolů, které by řešit měl. Nezbývá na ně čas anebo hůř – tyto úkoly jsou pro nás natolik otravné, že se nám do nich prostě nechce.

„Až 90 % z nás před sebou v osobním životě valí nevyřešené povinnosti,“ píšou na webu virtuální asistentky a současně nabízí praktické řešení. Má podobu služeb virtuální asistentky pro podnikatele, živnostníky i zaměstnance. Dokonce je lze využít jako zaměstnanecké benefity.

Praktickou asistentku si může dovolit kdokoliv, zvláště proto, že platí jen využitý čas. Je mnohem efektivnější přehodit úkoly, které člověk nestíhá nebo se mu do nich prostě nechce, na někoho jiného. Někdo jiný si s nimi poradí mnohem lépe a rád. Vy platíte jen využitý čas.Dokonalý time management!

Jak funguje virtuální asistentka?

Nejsou třeba žádné složité smlouvy. Jednoduše zadáte úkol někomu, kdo je připraven ho téměř okamžitě splnit. Virtuální asistentka je vám neustále k dispozici pro různé úkoly z oblastí backoffice (revize a úpravy dokumentů, reporting, překlady, prezentace), ale také obchod či marketing. Není pro ni problém ani telesales, akvizice klientů, emailové kampaně, marketingový průzkum nebo třeba tvorba obsahu. Dokonce zvládá i grafické práce.

Samozřejmostí je organizace kalendáře, sjednávání schůzek nebo organizace nejrůznějších akcí, firemních i soukromých.

Zaměstnanecké benefity

Služby virtuální asistentky lze využít jako zaměstnanecké benefity. Méně úkolů znamená větší efektivitu práce. Více času přináší větší spokojenost zaměstnanců. Proč jim to nedopřát?