Ze všech stran se na vás klade důraz a tvrdí se, jak nutné je investovat do marketingové propagace a toho, aby šla společnost vidět. A ve výsledku je to opravdu tak. Bez marketingové strategie se dnes neobejdete, zejména pokud vezmeme v potaz to, jak velká konkurence na trhu je. PPC reklama se jeví jako způsob, který nám hází pomyslné záchranné lano a pomáhá nám zvyšovat povědomí o značce, které tolik zvýšit potřebujeme. Už jenom z toho důvodu jsou kampaně zaměřené na propagaci značku tak potřebné, ne-li nutné.
PPC (Pay-Per-Click) reklama – je forma internetové reklamy, kde inzerenti platí za každé kliknutí na jejich reklamu. Tento typ reklamy je nejčastěji provozován pomocí reklamních platforem, jako je Google Ads, Seznam Sklik nebo Facebook Ads. Inzerenti vytvářejí reklamní kampaně s cílem zaujmout svou cílovou skupinu pomocí klíčových slov a zobrazit své reklamy uživatelům, kteří vyhledávají informace na téma související s jejich produkty nebo službami. Inzerenti platí pouze za každé kliknutí na jejich reklamu, což znamená, že se cena reklamy odvíjí od počtu kliknutí.
Dříve než konkurence
V marketingovém světě platí jedna zásada – pokud nebudete do reklamy investovat s předstihem, využije této šance vaše konkurence. Proto do brandových kampaní jednoznačně investujte. I kdyby se první reklamní kampaň zrovna nepovedla, nevadí – kupujete si data, která následně můžete využít při jiných reklamních kampaních.
PPC reklamy jsou způsobem, jak zajistit, aby se název vaší značky dostal do povědomí. Pokud nepůjdete zákazníkům naproti, netrefí k vám.
Kontrolujte to, co chcete zákazníkovi sdělit
Jen si tedy při tvorbě reklamních kampaní dejte záležet na tom, že určitě víte a máte jasně stanoveno, co chcete zákazníkovi sdělit. Díky placené reklamě možná nabydete pocit, že do reklam můžete umístit cokoliv, stejně tak že můžete zacílit na širokou škálu zákazníků.
Kromě kontroly nad sdělením však převezměte kontrolu také nad tím, kdo má reklamu vidět. Určete si konkrétní cílovou skupinu, aby vynaložený rozpočet byl maximálně a co nejvíce konkrétně zacílený. Právě to vám pomůže docílit kýžených výsledků.
Co však můžete vyzkoušet a co je dokonce ku prospěchu, je testování nejrůznějších stránek na webu. Zjišťujte, jaké vstupní stránky jsou nejatraktivnější, na jaké lidé nejvíce chodí.